Synne Åeng

Syrefest

• 11.06.2017, 23:52

Hei! Håper alle har hatt en fantastisk helg, og at dere er klare for en ny oppdatering fra frøken natur- og friluftsliv. Det tok nemlig ikke lang tid før vi kom oss på fjellet igjen. Rett etter at jeg hadde publisert forrige innlegg fikk jeg spørsmål om jeg var klar for neste topp. Det var jeg jo selvfølgelig. Denne gangen var det enda finere vær enn sist. Og enda finere utsikt, hvis det er mulig. Vi begynte å gå sent på kvelden, så vi nådde ikke toppen før i 10-tiden. Men siden det var så varmt og lyst føltes det ut som vi gikk på formiddagen. Denne toppen var 1037 moh, så litt høyere enn den forrige. Men akkurat som sist ble det litt av en syrefest. Kan trygt si beina mine hadde fått nok, for da jeg kom ned på bakkenivå og begynte å slappe av litt så gikk jeg rett i bakken. Så det var jo en fin avslutning på en fin tur.

Siden det er søndag så slenger jeg med ukas musikkfavoritter sammen med bildene fra turen. Dagene går litt inn i hverandre nå som jeg har ferie, så jeg glemmer litt av når det er tid for en ny spilleliste. Men denne uken husket jeg det faktisk, så gir meg selv en liten klapp på skulderen for det.

Der oppe var vi!

- Synne Åeng

therese

11.06.2017 kl. 23:57
Så utrolig flotte bilder. Naturen er fantastisk fin:)